Używamy plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę.
Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj politykę prywatności.

O firmie

Doświadczenie i wiedza

W oparciu o doświadczenie dwóch pokoleń wypracowaliśmy know-how, które dziś z sukcesem wykorzystujemy w rozwoju firmy i jej ofercie strategicznej.

Założenie firmy AGED. Zaczynaliśmy działalność w sześcioosobowym zespole, z dwoma magazynami oraz niewielkim biurem w Warszawie.

Przenosimy siedzibę firmy do Millenium Logistic Park w podwarszawskim Pruszkowie. Byliśmy jedną z pierwszych firm na terenie MLP.

Rozpoczynamy współpracę w segmencie B2C z marką Dyson.

Rozszerzamy ofertę firmy Dyson o sprzęt przeznaczony dla segmentu B2B - suszarki do rąk Dyson Airblade™.

Rozpoczynamy współpracę w segmencie B2C z marką Blueair.

Firma zatrudnia obecnie 70 osób, a nasze magazyny każdego tygodnia opuszcza ponad 1200 produktów wysyłanych do różnych lokalizacji w całym kraju. Jesteśmy przekonani, że najlepsze jeszcze przed nami!

Rozpoczynamy dystrybucję produktów firmy Liebherr w sektorze sprzętu gospodarstwa domowego.

Wprowadzamy na polski rynek ofertę chłodnictwa do użytku profesjonalnego Liebherr.

Wprowadzamy na polski rynek ekspresy do kawy Nivona.

Rozszerzamy ofertę wyposażenia budynków użyteczności publicznej. Do naszego portfolio produktowego dołącza marka Intra.

Rozszerzamy portfolio produktów profesjonalnych o ofertę piecy konwekcyjno-parowych firmy Yesovens.

Jesteśmy dumni mogąc stale inwestować w rozwój zespołu, dążąc tym samym do podwyższania poziomu naszych usług.

Założyciele

Piotr Różański

Jego doświadczenie obejmuje ponad 30 lat działalności zawodowej w branży handlowej. Posiada dyplom Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Jacek Dobrowolski

Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w dziedzinie handlu zagranicznego. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Jarosław Sewiastianowicz

Dzięki ponad 30-letniej praktyce zawodowej posiada bogate doświadczenie w obszarze logistyki i działaniach operacyjnych. Ukończył Wydział Handlu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Zarząd



Sposób zarządzania Marty i Antoniego, jako drugiego pokolenia na czele firmy, charakteryzuje się poszanowaniem wartości oraz silnym zaangażowaniem we wzrost biznesu. Wspólną ambicją zarządu jest dalszy rozwój firmy i aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.

Antoni Różański

Członek Zarządu Dział Handlowy i Serwis

Odpowiedzialny za inicjatywy oraz strategie komercyjne, między innymi rozwój portfolio, identyfikację nowych możliwości rynkowych oraz określanie optymalnej polityki cenowej pozwalającej na utrzymanie balansu pomiędzy zyskiem a satysfakcją klienta. Posiada stopień magistra Marketingu i Zarządzania z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ze specjalizacją w zarządzaniu strategicznym.

Marta Dobrowolska

Członek Zarządu Marketing i Operacje

Odpowiada za działania komunikacyjne oraz rozwój zintegrowanych strategii marketingowych reprezentowanych marek. Ukończyła Wydział Studiów Kulturowych na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS oraz Wydział Dziennikarstwa i Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Monika Mosek

Członek Zarządu Finanse i Administracja

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy, sprawuje nadzór nad finansami, IT, administracją i HR. Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Rachunkowość Zarządcza. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, rachunkowości i podatków.

Zespół

Łukasz Łukasik

Dyrektor Sprzedaży

Wojciech Foremski

Kierownik Obsługi Kluczowych Klientów (MSH, Euro-Net)

Aleksandra Batko

Dyrektor Działu B2B

Piotr Klimas

Kierownik Logistyki i Magazynu

Marcin Peryt

Kierownik Działu Serwisu

Agnieszka Michewicz

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Grażyna Borys

Kierownik Biura Zarządu