Używamy plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę.
Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj politykę prywatności.

MADE TRAVEL BY LIEBHERR

Wydarzenia

20/09/2018

Podróże kształcą, inspirują i poszerzają horyzonty również w branży HORECA. Idea szytych na miarę podróży kulinarnych MADE Travel to przełożenie doświadczeń przywożonych z podróży na płaszczyznę biznesu gastronomicznego. MADE Travel to inspirujące spotkania z restauratorami-praktykami oraz platforma dialogu, wymiany wiedzy i inspiracji. Wspólnie z liderami branży oraz wiodącymi markami twórcy projektu postarają się szeroko otworzyć okno na gastronomiczny świat.

Pierwsza odsłona projektu zostanie zrealizowana wspólnie z firmą AGED dla marki Liebherr, producenta wysokiej klasy sprzętu chłodniczego. Będzie to cykl 5 spotkań przy stole z właścicielami najlepszych restauracji w Polsce, którzy zaufali tej marce i korzystają w swoich restauracjach z jej bogatego portfolio. Projekt startuje jesienią 2018 r.

Zaproszeni do współpracy prężni restauratorzy z całej Polski odwiedzą Gospodarzy kolacji i w niecodziennych okolicznościach zasiądą wspólnie z nimi do rozmów o swojej codzienności biznesowej.

W pierwszej edycji projektu Gospodarzami kolacji będą:

Krzysztof Janiszewski. Podczas kolacji w Senses (25.09.2018) zostanie poruszony temat fine-diningu jako pomysłu na biznes. Wspólnie rozważymy, czy w Polsce fine-dining ma sens i przyszłość.
Piotr Popiński. W trakcie kolacji w restauracji Elixir by Dom Wódki (2.10.2018) tematem wyjściowym dyskusji przy stole będzie znaczenie jakości produktu i menu w kreowaniu siły napędowej restauracji.
Agnieszka i Marcin Kręgliccy. W trakcie spotkania w Opasłym Tomie (6.11.2018) goście podyskutują m.in. o możliwościach wspierania biznesu restauracyjnego, np. poprzez catering.
Mariusz Diakowski. Podczas kolacji w Starym Domu (8.11.2018) podejmiemy temat roli inwestora w tworzeniu restauracji. Kiedy inwestor pomaga, a kiedy przeszkadza?
Radosław Fronc. W trakcie kolacji w Szarej Gęsi (14.11.2018) goście podebatują m.in. o tym, co jest aktualnie czynnikiem sukcesu w restauracji? Na co powinien stawiać dzisiejszy restaurator? Na produkt, lokalizację, szefa kuchni, czy rodzaj serwisu?

Twórcy przedsięwzięcia liczą, że forma zaaranżowanej kolacji pozwoli na otwartość, ale będzie też wyjątkowo przyjemną i skuteczną formą wzajemnej edukacji biznesowej. Taka idea jest coraz bardziej popularna na świecie. Praktycy uczą się od praktyków i to owocuje rozwojem rynku.

Taka jest też wizja i cel firmy AGED, dystrybutora marki Liebherr, współpracującej w tym zakresie z MADE. Poruszane tematy będą dotyczyły czynników sukcesu w branży (biznesowych, marketingowych, finansowych, prawnych). Wyróżniający się restauratorzy z całej Polski będą mieli szansę odwiedzenia wybitnych miejsc oraz poznania biznesmenów, którzy mają szerokie doświadczenie i sukcesy na koncie. Do spotkań przy stole i wspólnej wymiany inspiracji zostaną zaproszeni również przedstawiciele najważniejszych mediów branżowych oraz biznesowych, prezentując relacje ze spotkań.

 

 

Powrót do aktualności