W oparciu o doświadczenie dwóch pokoleń wypracowaliśmy know-how, które dziś z sukcesem wykorzystujemy w rozwoju firmy i jej ofercie strategicznej.
Doświadczenie i wiedza
Założenie firmy AGED. Zaczynaliśmy działalność w sześcioosobowym zespole, z dwoma magazynami oraz niewielkim biurem w Warszawie.
1992Przenosimy siedzibę firmy do Millenium Logistic Park w podwarszawskim Pruszkowie. Byliśmy jedną z pierwszych firm na terenie MLP.
1997Rozpoczynamy współpracę w segmencie B2C z marką Dyson.
2004Rozszerzamy ofertę firmy Dyson o sprzęt przeznaczony dla segmentu B2B - suszarki do rąk Dyson Airblade™.
2010Rozpoczynamy współpracę w segmencie B2C z marką Blueair.
2018Firma zatrudnia obecnie 70 osób, a nasze magazyny każdego tygodnia opuszcza ponad 1200 produktów wysyłanych do różnych lokalizacji w całym kraju. Jesteśmy przekonani, że najlepsze jeszcze przed nami!
2018Rozpoczynamy dystrybucję produktów firmy Liebherr w sektorze sprzętu gospodarstwa domowego.
1993Wprowadzamy na polski rynek ofertę chłodnictwa do użytku profesjonalnego Liebherr.
1999Wprowadzamy na polski rynek ekspresy do kawy Nivona.
2007Rozszerzamy ofertę wyposażenia budynków użyteczności publicznej. Do naszego portfolio produktowego dołącza marka Intra.
2016Rozszerzamy portfolio produktów profesjonalnych o ofertę piecy konwekcyjno-parowych firmy Yesovens.
2018Jesteśmy dumni mogąc stale inwestować w rozwój zespołu, dążąc tym samym do podwyższania poziomu naszych usług.
Założyciele
Piotr Różański
Jego doświadczenie obejmuje ponad 30 lat działalności zawodowej w branży handlowej. Posiada dyplom Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Jacek Dobrowolski
Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w dziedzinie handlu zagranicznego. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Jarosław Sewastianowicz
Dzięki ponad 30-letniej praktyce zawodowej posiada bogate doświadczenie w obszarze logistyki i działaniach operacyjnych. Ukończył Wydział Handlu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Zarząd
Sposób zarządzania Marty i Antoniego, jako drugiego pokolenia na czele firmy, charakteryzuje się poszanowaniem wartości oraz silnym zaangażowaniem we wzrost biznesu. Wspólną ambicją zarządu jest dalszy rozwój firmy i aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
Antoni Różański
Członek Zarządu Dział Handlowy i Serwis
Odpowiedzialny za inicjatywy oraz strategie komercyjne, między innymi rozwój portfolio, identyfikację nowych możliwości rynkowych oraz określanie optymalnej polityki cenowej pozwalającej na utrzymanie balansu pomiędzy zyskiem a satysfakcją klienta. Posiada stopień magistra Marketingu i Zarządzania z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ze specjalizacją w zarządzaniu strategicznym.
Marta Dobrowolska
Członek Zarządu Marketing i Operacje
Odpowiada za działania komunikacyjne oraz rozwój zintegrowanych strategii marketingowych reprezentowanych marek. Ukończyła Wydział Studiów Kulturowych na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS oraz Wydział Dziennikarstwa i Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Monika Mosek
Członek Zarządu Finanse i Administracja
Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy, sprawuje nadzór nad finansami, IT, administracją i HR. Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Rachunkowość Zarządcza. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, rachunkowości i podatków.